Корзина
60 отзывов
Системы контроля высева RECORD
+38 (050) 324 1050
+38(098) 0001050
+38(050)3241050
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
Корзина

Гарантія

Гарантійні зобов’язання

1. Виробник гарантує високу якість продукції та її роботу без поломок при використанні згідно призначення і рекомендацій, які приведені в інструкції з експлуатації.

2. Гарантія на продукцію надається на термін 18 місяців від дати продажу. Документом, що підтверджує гарантійний термін являється накладна на продукцію.

3. Про недоліки в роботі і ушкодження необхідно повідомляти уповноваженого представника, у якого була зроблена покупка.

4. Гарантійний ремонт проводиться упродовж 14 днів від дати звернення до уповноваженого представника. Термін може бути продовжений тільки за наявності письмової згоди покупця.

5. Покупець має право на заміну товару новим, якщо кількість ремонтів в період гарантійного терміну перевищує три і у виробі в
подальшому є недоліки, які роблять неможливою його експлуатацію згідно призначення.

6. Гарантія не поширюється за наявності:

  • ушкоджень, окрім тих, які виникли унаслідок наявних у виробі недоліків;
  • ушкоджень, експлуатації, що стали результатом, яка не відповідає вимогам інструкції по обслуговуванню і загальними правилами по експлуатації.
7. Покупець втрачає гарантійні права у випадку:
  • недотримання рекомендацій, викладених в інструкції по обслуговуванню і загальних правил по експлуатації;
  • невиконання регламенту по обслуговуванню;
  • при виконанні ремонтних робіт не уповноваженими особами.

8. Покупець зобов’язаний:
  • перевірити відповідність і комплектність товару  при отриманні;
  • перевірити товар на наявність ушкоджень;
  • експлуатувати відповідно до рекомендацій, які містяться в інструкції по обслуговуванню і загальних правил експлуатації відповідного товару;
  • дотримуватися термінів виконання робіт, пов’язаних з обслуговуванням;
  • при виявленні ушкодження припинити експлуатацію валу і повідомити про ушкодження уповноваженому по гарантійному обслуговуванню (магазин), одночасно пред’явивши накладну, паспорт і товар для його подальшого обстеження. Способи ремонту визначає тільки уповноважений виробником представник по гарантійному обслуговуванню.

Умови повернення і обміну

Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення Повернення можливе впродовж 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколовши, потертостей, плям і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені усі ярлики і заводська маркіровка;
  • товар зберігає товарний вид і свої споживчі властивості.